Leuke camping

Vanmiddag na een leuke autoroute door het binnenlandin Thiers aangekomen. Altijd leuker dan zo'n saaie snelweg rijden natuurlijk. Het is een hele kleine camping. De eigenarenzijn Nederlanders die 4 jaar geleden dit hebben opgezet. Een landhuis met wat kamers en een veldje voor wat kampeerders zoals wij..hihi. Heel rustig en knus. Zó leuk! Helaas moeten we 't doen met 1 douche en 1 toilet, maar het geluk is dat wij de enige kampeerders zijn.....dus zoals je snapt....privé-sanitair...hoihoi!!!!!! Weten nog niet wat de plannen zijn voor morgen, maar dat horen jullie wel! Liefs uit Frankrijk

Konrad & Carla

Hoi vakantiegangers,
Jullie hebben zelfs een privé zwembad! Is het niet wel heel erg rustig, zo alleen? Je valt nu natuurlijk niet op met een wc-rol onder je arm. Camping bewust gekozen of was het een toevalstreffer?
Grz uit Oss.

Simoon

Heerlijk! We hebben elkaar en dat is voldoende ;-) Bovendien zijn die paar campingplaatsen 'bijzaak' voor hen. De eigenaar heeft een soort landhuis met appartementen en daar logeren andere vakantiegangers. Ook nog 's genoeg kinderen dus lawaai genoeg...geintje hoor. Maik had deze camping thuis al uitgezocht. Nu bezig met een volgende camping uitzoeken....leuk om te doen! Voor woensdag pas natuurlijk. Hebben VAKANTIE!