Prachtige tour naar nieuwe camping!

Om 12:00 uur vanmorgen de camping in Thiers verlaten en vertrokken naar onze nieuwe standplaats in Le Puy en Valey. We zijn uiteraard niet over de snelweg gegaan, maar hebben een andere route gereden. Zó ontzettend mooi dat ik wel wakker móest blijven. En dat valt niet mee met het zonneke in de auto

Wink
. Onderweg nog even boodschappen gedaan voor vanavond en we hebben iets gekocht.....een aanbieding waar we tóch maar even gebruik van hebben gemaakt; een oven/magnetron. Super snob, maar ach...wij zullen er lol van gaan hebben en daar gaat 't om. Jajaja...lach maar! Doen wij zelf ook wel hoor
Smile
. Tot de volgende keer! Liefs uit Le Puy

Konrad

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Bij gebruik wel even kijken of de elektra voldoende ampère heeft, anders zet je de hele camping in het donker. Welke magnetronmaaltijd heb jullie gekocht?
Grz.

Sandra

Kun je dan niet beter thuis blijven niet zonder zoiets kunt? ????

P en P

By the way: zag nog een wasmaschine in de aanbieding.

P en P

Geen wonder dat de wasmachine in de aanbieding was. Stond een extra S bij.

Cindy

Ik zeg: groot gelijk!

Zo te lezen hebben jullie het leuk daar: hebben jullie ook wel verdiend naar vorige keer.

Simone

En ja hoor...ik wist dat de reacties zouden komen...GEWELDIG!!!!!! :-). We kunnen zéker zonder zo'n ding, maar lol zullen we er van gaan hebben. Heb nu al zin in zo'n heerlijk stokbroodje uit ons grill-oventje.