Kanotocht

Vanmiddag een kanotocht over rivier de Tarn gemaakt. Kei leuk, veel gelachen, mooi weer en een schitterende tocht! Een tocht van 10 km, dus slapen vannachtdoen we zeker

Smile
. Ik moet zeggen dat 't me best goed afging. Maikwas een goede instructeur....haha. We zijn iig niet omgevallen! Al was dat natuurlijk wel een risico met mij in de kano. Ik was navigator, maar opletten doe ik niet altijd. Er is zoveel te zien. Gelukkig botsen andere kano's ook weleens, dus een gil hier en daar (ook van mij natuurlijk
Surprised
) was wel te horen. Een super leuke middag iig!

Reacties

Reacties

P en P

Wat een leuke ervaring! Moet je ook eens meegemaakt hebben, toch!

ferry.bastiaans@home.nl

hey vakantiegangers! eindelijk jullie blog gelezen. ik zie dat het een mooie reis is, mooie foto's ook. met plezier de verslagen gelezen. over magnetron begin ik niet.... vanaf nu blijf ik jullie volgen! fijne voortzetting van jullie vakantie. groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!