Kanotocht

Vanmiddag een kanotocht over rivier de Tarn gemaakt. Kei leuk, veel gelachen, mooi weer en een schitterende tocht! Een tocht van 10 km, dus slapen vannachtdoen we zeker

Smile
. Ik moet zeggen dat 't me best goed afging. Maikwas een goede instructeur....haha. We zijn iig niet omgevallen! Al was dat natuurlijk wel een risico met mij in de kano. Ik was navigator, maar opletten doe ik niet altijd. Er is zoveel te zien. Gelukkig botsen andere kano's ook weleens, dus een gil hier en daar (ook van mij natuurlijk
Surprised
) was wel te horen. Een super leuke middag iig!

Stadje...

Net teruggekomen uit Millau. Aardig stadje, maar niks bijzonders. Nog ff naar de supermarkt geweest, dus nu kan ik me gaan verheugen op een overheerlijk biefstukkie wat Maik straks gaat klaarmaken....jammie!

Veel gezien!

We hebben een prachtige route gereden (Millau-Cantobre-Nant) om in La Couvertoirade te komen. Een dorpje uit de Middeleeuwen. Erg leuk om te zien! Maik heeft natuurlijk met zo'n elektronische gids rondgelopen en ik wat kleine winkeltjes bekeken. Heel leuk gemaakt. Super klein en schattig. Vervolgens teruggereden naar Nant. Daar lekkere broodjes bij de bakker gekocht en die bij de jeu-de-boulesbaan opgegeten. Van die 'échte' franse mannekes waren daar aan 't spelen....genieten! Na ons diner

Smile
doorgereden.....en ja daar komt ie dan....om over de brug van Millau te rijden. Nou eerlijk is eerlijk....was toch wel gaaf! Lekker harde muziek op en ikke foto's knippen met een mobiel....poeh poeh dat valt niet mee uit de auto (voor mij althans
Wink
). Kortom een geweldige dag gehad die je afsluit met een frans kaasje! Liefs en tot de volgende keer!

Brug...

Één van Maik z'n wensen was om de brug van Millau te zien...en YES...hij heeft de brug goed kunnen bekijken. Helaas was 't geen goed weer vandaag, maar ach...de brug verregend niet! Net tóch maar een happie gegeten in het restaurantje, want buiten koken zag mijn kokkie niet zitten en als íemand dat snapt....hihi. Ieder nadeel heeft z'n voordeel zeggen ze en dat klopt op het gebied van beesten, want het voordeel is nu dat de hagedissen mij bij het sanitairgebouw geen gedag komen zeggen. Op naar morgen! Liefs uit Frankrijk

Millau

Vanmiddag aangekomen op de camping in Millau. Écht een schitterend uitzicht! Vanmiddag nog gezwommen in rivier de Tarn. Super helder water. Er kwamen veel kano's langs en dat lijkt me wel heel leuk, dus wie weet stapt Simoontje nog wel in een kano!

Super-dag!

Vandaag een super-dag gehad. Vanwege de hitte zijn we om half 10 vanmorgen aangelopen naar de Kathedraal van Le Puy. Erg mooi allemaal en het centrum was ook heel knus. Lieve en leuke winkeltjes. Vanmiddag naar een meer geweest om even af te koelen. Niet druk en geen hollander te bekennen. Was een tip van de receptioniste. Half uurtje vanaf de camping rijden, maar dat is geen straf. Het is hier erg mooi. Vanmiddag de camping voor morgen geboekt en die ziet er mooi uit dus helemaal zin daarin!

Prachtige tour naar nieuwe camping!

Om 12:00 uur vanmorgen de camping in Thiers verlaten en vertrokken naar onze nieuwe standplaats in Le Puy en Valey. We zijn uiteraard niet over de snelweg gegaan, maar hebben een andere route gereden. Zó ontzettend mooi dat ik wel wakker móest blijven. En dat valt niet mee met het zonneke in de auto

Wink
. Onderweg nog even boodschappen gedaan voor vanavond en we hebben iets gekocht.....een aanbieding waar we tóch maar even gebruik van hebben gemaakt; een oven/magnetron. Super snob, maar ach...wij zullen er lol van gaan hebben en daar gaat 't om. Jajaja...lach maar! Doen wij zelf ook wel hoor
. Tot de volgende keer! Liefs uit Le Puy

Geen Clermont

En inderdaad de plannen gewijzigd en we zijn niet naar Clermont geweest. De ochtend was niet best qua weer, dus lekker wat gelezen enz. Vervolgens hadden we geen zin meer om naar een stad te gaan. Gelukkig was het weer beter geworden

Cool
. 's-Avonds, op aanraden van de gastvrouw, naar een Italiaans restaurant geweest en daar een overheerlijke pizza gegeten. Nog even over een marktje gelopen, vervolgens op de camping met de overburen een borrel gedronken en toen lekker naar bed voor onze tour de volgende dag!